Lilo & Stitch 2
Stitch nyder livet på Hawaii, indtil han får problemer og skaber kaos. Alle må gøre deres bedste for at redde deres ven, alt imens Lilo gør klar til hula-konkurrencen.
En ny, rørende komedie om familie og venner med dit yndlingsrumvæsen. Stitch nyder livet på Jorden sammen med Lilo, og hjælper hende endda med at gå i morens fodspor til øens hula-konkurrence. Men når de andre 625 eksperimenter lander på Hawaii, og Stitch får problemer, går deres perfekte verden i skuddermudder. Det vil kræve en masse 'ohana af Lilo, Nani og Jumba at redde deres sjove, lille ven.