Verdensstjernen Ed Sheeran åbner dørene til sit liv i denne hudløst ærlige dokumentarserie.
Ed fortæller om sin karriere og om at forelske sig, men livsændrende nyheder ændrer planerne.
Ed har sit fort af venner, men hans verden bliver vendt op og ned, da en ven dør.
Ed optræder sammen med barndomshelten Eminem og deler sin nye musik med omverdenen for første gang.
Efter en hyldestoptræden for Jamal, får Ed og Cherry gode nyheder og ser tilbage på et turbulent år.