Dancing With the Stars: The Next Pro
I "Dancing with the Stars: The Next Pro" flytter 12 talentfulde dansere sammen og dyster i en benhård auditionproces. De kæmper alle om en eftertragtet plads som professionel danser i sæson 35 af "Dancing with the Stars". Værten er naturforkæmper Robert Irwin, der vandt sæson 34.