Celebrity Wheel of Fortune
En ny version af det ikoniske gameshow. Popkulturlegender er værter, når kendte deltagere drejer på verdens mest berømte hjul og løser ordgåder for at vinde op til en million dollars. Alle præmiepengene går til et velgørende formål, som deltagerne selv vælger.