Cocktail
En ambitiøs bartender fra New York er meget populær i Upper East Side på Manhattan, men da han flytter til Jamaica og finder ægte kærlighed, får han et nyt perspektiv på livet.
Tom Cruise er i forrygende form som Brian Flanagan, en ung mand med sprudlende selvtillid og ambitioner om at nå helt til tops. Egentlig skulle han have været børsmægler, men den garvede bartender Doug Coughlin fortæller ham, at de virkelige penge findes bag en bardisk. Brian viser sig at have et medfødt talent for jobbet - hos ham køber du en drink og får New Yorks hotteste show med i købet. Nu vælter han sig i penge, popularitet og piger - men gulvet bag baren kan være glat...