Encordades
Et kig på kvinders rolle i sport og samfundet fra 40'erne til i dag. Med catalansk bjergbestigning fra forskellige tider stiller vi skarpt på deres lidenskab for bjergene. En rejse gennem kvinders historie om bjergbestigning og klatring i Spanien med vidnesbyrd, der har overvundet barrierer og stereotyper.