Cien libros juntas
Efter at have læst knap 100 bøger sammen beslutter fem pensionerede kvinder at tilbringe en weekend sammen på et pensionat i bjergene for at fejre deres bogklubs 10-års jubilæum. Der vil de evaluere, hvad disse møder har givet dem, og som sædvanlig debattere alt mellem himmel og jord.