Please Hold the Line
I et moderne Babelstårn et sted i Østeuropa bliver en gruppe kabelteknikere uventede filosoffer. Med tør humor forbinder de en disharmonisk verden, mens de navigerer i kaos og opretholder kommunikationslinjen – og leverer skarpe, vittige indsigter i den menneskelige tilstand.