Fellini - Io Sono Un Clown
I centrum af Fellinis "I am a Clown" (Jeg er en klovn) er den sære og vidunderlige fortælling om Peter Goldfarb, den meget unge, amerikanske producer, der i 1967 overbeviste den største italienske instruktør, Federico Fellini, om at arbejde for amerikansk tv for første gang. En historie, der har været mindre kendt i et halvt århundrede.