The Beach Boys
En hyldest til det legendariske band, der revolutionerede popmusikken, og den ikoniske harmoniske lyd, de skabte, og som legemliggjorde den californiske drøm og betog fans i flere generationer.
En hyldest til det legendariske band, der revolutionerede popmusikken, og den ikoniske harmoniske lyd, de skabte, og som legemliggjorde den californiske drøm og fængslede fans i flere generationer. Dokumentaren følger bandet fra den ydmyge familiebegyndelse og indeholder aldrig før sete optagelser og helt nye interview med bandmedlemmer og andre koryfæer i musikbranchen.