Irrésistible
Adèle, en succesfuld podcaster, falder pladask for Arthur, der er matematiker. Men hans tilstedeværelse gør hende svimmel. Diagnosen? Posttraumatisk hjertesorgslidelse. Årsagen? Hendes tidligere forhold, der gik galt. Adèle har intet andet valg end at holde sig fra Arthur, men tiltrækningen er for stærk.
Det er kærlighed ved første blik for Adèle og Arthur, men Adèle bliver utilpas omkring ham.
Adèle og Arthur begynder at samarbejde. For at undgå flere ildebefindende, sætter Adèle grænser.
Efter Arthurs forfejlede erklæring, finder Adèle og Arthur tilflugt hos deres respektive familier.
Sikker på at Adèle og Trésor er sammen igen, overvejer Arthur at droppe podcasten.