Escape to Tahiti and Her Islands
Tahitis sorte sandstrande og rolige laguner, der er udødeliggjort af Gauguin, fascinerer stadig. Denne rejse dykker ned i det pulserende havliv omkring øen og de ældgamle skikke og tilbyder en respektfuld kig ind i naturens levende tempel og bestræbelserne på at beskytte det.