Martwe małżeństwo
Filip arbejder som professionel statist, hvor hans speciale er at portrættere lig. I forbindelse med optagelserne af en historisk film møder han en anden statist, Łucja, der spiller et kvindeligt lig. De mange timer tilbragt liggende ovenpå hinanden resulterer i et bittersødt forhold, skabt under usædvanlige omstændigheder.