Turmspringer
Tuan og Felix har været uadskillelige siden barnsben. Deres spirende kærlighed lider dog under den intense træning som udspringere. Elitesport kan være nådesløs, og Tuan er klar til at ofre alt for den ... eller er han?
Som børn ved Østersøen opdager Tuan og Felix deres fælles kærlighed til vandet. De bliver udspringere for at tilbringe eftermiddagene sammen i svømmehallen. Men med tiden går det op for dem, at i elitesport handler det kun om én ting: resultater. Deres venskabelige konkurrence bliver til en benhård rivalisering, og det, der engang var leg, er nu blodig alvor. Da de står over for hinanden til OL, er både sejren og deres fremtid på spil. Men så kommer Felix uventet og alvorligt til skade. Selvom Tuan kan vinde, vælger han i sidste ende sin makker.