Bride Flight
I 1953 stiger tre unge kvinder om bord på et fly til New Zealand for at gifte sig med deres respektive forlovede. Ombord møder de den charmerende Frank, en mand, der for altid vil ændre deres livsforløb. Deres sammenflettede historier om kærlighed, tab og venskab i et fremmed land udspiller sig igennem årtier.