Storm Squad
Et elite eftersøgnings- og redningshold kæmper for at redde folk, der er fanget af den tropiske storm Imelda, der slog alle rekorder, mens den stryger igennem Texas.
Denne dokumentar følger et eliteteam af eftersøgnings- og redningsarbejdere fra Texas A&M Task Force 1. Da den tropiske storm Imelda bragte stormfloder, der slog alle rekorder, til det sydøstlige Texas i september 2019, kæmpede teamet for at redde liv og evakuere strandede beboere fra et lokalsamfund, som var blevet ødelagt af orkanen Harvey bare to år tidligere.