Alene Hjemme 2
Kevin McCallister er alene hjemme i New York City, men det varer ikke ret længe, for de berygtede Wet Bandits, Harry og Marv, er også kommet til byen.
Kevin McCallister er i New York City med penge nok til at gøre hele byen til sin legeplads! Men Kevin er ikke alene ret længe. De berygtede Wet Bandits, Harry og Marv, som stadig lider efter deres sidste møde med Kevin, er på vej mod New York for at begå et stort kup. Kevin er parat til at tage imod banditterne med en stribe fælder, som de de klodsmajorer aldrig vil glemme!