Komedie, Fantasy
Hvalpene, Disneys uimodståelige talende hvalpe, vender tilbage i et hjertevarmt juleventyr i Nordpolens magiske verden. Da Julehvalpen, Julehundens livlige søn, glemmer julens sande budskab, er det op til hvalpene at minde ham om, at julen handler om ting, man ikke kan pakke ind. Mød Budderball, B-Dawg, Rosebud, Buddha og MudBud i dette klassiske juleeventyr, der tror på mirakler.