The Martian
Fra den legendariske instruktør Ridley Scott (Alien, Prometheus) kommer en gribende fortælling om menneskelig styrke og viljen til at overleve, med Matt Damon i rollen som en astronaut, der er strandet på Mars.
Fra den legendariske instruktør Ridley Scott (Alien, Prometheus) kommer en gribende fortælling om menneskelig styrke og viljen til at overleve. Under en mission til Mars bliver den amerikanske astronaut Mark Watney (Matt Damon) formodet død og efterladt på planeten. Men Watney er stadig i live. Han må trodse alle odds og finde en måde at kontakte Jorden på i håbet om, at videnskabsmænd kan udtænke en redningsplan, der kan få ham hjem igen.