Buster's Big Halloween Adventure
Det er halloween i Wheelieville, og Buster glæder sig til at klæde sig ud og rasle! Han er endnu mere spændt i år, fordi han kan tilbringe dagen med sin lille kusine Bella Bus, som er i byen for at fejre sin allerførste halloween. Men da byens dyrebare græskarlampe og slikskål forsvinder, er det op til Buster, Bella og alle vennerne at redde halloween.
Det er halloween i Wheelieville, og Buster glæder sig til at klæde sig ud og rasle! Han er endnu mere spændt i år, fordi han kan tilbringe dagen med sin lille kusine Bella Bus, som er i byen for at fejre sin allerførste halloween. Buster elsker at være Bellas personlige guide og hjælper hende med at finde et fedt halloween-kostume. Men da byens dyrebare græskarlampe og slikskål forsvinder, er det op til Buster, Bella og alle vennerne at redde halloween, før det store optog!