Reasonable Doubt
Du kommer til at dømme Jax Stewart for hendes tvivlsomme moral og vilde fortolkninger af loven... indtil du selv ender i problemer. Først da vil du se hende for, hvad hun er: den mest geniale og frygtløse forsvarsadvokat i Los Angeles, der udnytter enhver mulighed for at sejre over retssystemet.