Mester
Zack er 24 år og virker som en glad og sorgløs ung mand. Men han har en hemmelighed. Mens han overvejer at flytte sammen med Marjorie, kommer hans far til skade og ender i koma. Nu må han tage sig af familievirksomheden alene. Ting, han troede, han havde overvundet, dukker op til overfladen igen. Og da Inés kommer ind i hans liv, er hans hemmelighed lige ved at blive afsløret: Zack er analfabet.