Star Wars: Maul - Shadow Lord
Efter begivenhederne i The Clone Wars planlægger Maul at genskabe sit kriminelle syndikat på en planet uberørt af Imperiet. Der møder han en desillusioneret ung jedi-padawan, som måske er den lærling, han søger, og som vil hjælpe ham i hans hævntørst.
I den kriminelle underverden på Janix iværksætter Maul en plan, der skal styrke hans magt.