Kilimanjaro
"Fire bjergbestigere med handicap – Paul Pritchard, David Limb, Jamie Andrew og Pete Steane – tager på en ekstraordinær rejse for at bestige Kilimanjaro. Deres kamp mod Afrikas højeste bjerg bliver et inspirerende bevis på modstandskraft, ukuelig vilje og den menneskelige ånds evne til at overvinde selv de største udfordringer. "