Sound The Alarm
I 1995 blev en norsk forskningsraket forvekslet med et atommissil på russiske radarer. Med kun få minutter til at reagere stod præsident Boris Jeltsin over for en katastrofal beslutning. Denne film undersøger den lidet kendte hændelse, der bragte verden på randen af atomkrig.