9/11 Reunited
"9/11 Reunited" fortæller historien om 11. september gennem øjnene på de overlevende, der oplevede livstruende øjeblikke med fremmede den dag og nu ønsker at mødes igen. Skabt sammen med 9/11 Memorial & Museum for at markere 25-års jubilæet sætter denne store nye serie fokus på historier om heltemod og menneskelighed midt i de værste terrorangreb i USA's historie.
"9/11 Reunited" fortæller historien om de værste terrorangreb i USA's historie, hvor 2977 mennesker mistede livet. Men ud af den dags mørke findes der utroligt opløftende historier. Denne store nye serie skildrer de historier og overlevere, der skabte en dyb forbindelse til andre midt i rædslen, og som nu ønsker at mødes igen. Mange af dem genforenes for første gang siden den dag, hvor de har brug for at sige tak eller give en besked videre, mens andre har spørgsmål, de ikke har kunnet stille før nu. Skabt i samarbejde med 9/11 Memorial & Museum for at markere 25-års jubilæet væver serien dagens historie - fra første sammenstød til en af de sidste redninger - sammen med de følelsesladede genforeninger, der afspejler, hvordan båndene den dag har varet et kvart århundrede.