WHO
Ni storkriminelle holder et hemmeligt møde hos en højagtet enke i en region hærget af narkohandel. Deres pagt sikrer stabilitet i regionen, indtil en af dem bliver anholdt. Forræderen må være iblandt dem. De kriminelle er unikke på hver sin måde, og de må afsløre stikkeren, før de bliver anholdt en efter en. Den unge, udenforstående praktikant, Wilson, er havnet midt i kaosset. Han indser, at det allerede er for sent - han er blevet en brik i spillet.