Mulan
Legenden om den tapre og modige pige Mulan begynder, da de frygtede hunnere truer med at angribe Kina. Den kinesiske kejser indkalder alle mænd til hæren – også Mulans gamle og syge far. For at skåne ham, klæder Mulan sig ud som mand og tager hans plads som soldat – vel vidende, at det kan koste hende livet, hvis hun bliver opdaget. I hæren træner hun med en festlig gruppe, ledet af kaptajn Shang. Med sig har hun den komiske og beskyttende drage Mushu og den lille lykkebringende fårekylling Krikee. Men Mulan får brug for mere end Mushus skarpe tunge og skøre påfund for at bekæmpe hunnernes skånselsløse leder Shan-Yu. Disneys klassiker ”Mulan” byder på flot animation, fantastisk musik og masser af action for hele familien!