A Murder at the End of the World
Gen Z amatørdetektiv, teknologiekspert og hacker, Darby Hart, bliver inviteret til at deltage i et ophold et fjerntliggende sted. Da en af gæsterne bliver fundet død, må Darby bruge sine færdigheder til at bevise, at det var et mord, før morderen tager endnu et liv.
En amatørdetektiv modtager en mystisk invitation til en tech-milliardærs hemmelige refugium.
Darby mener, at det dødsfald, hun var vidne til, i virkeligheden var et mord, men ingen tror hende.
Darby spiller rollen som den perfekte gæst for at efterforske forbrydelsen i det skjulte.