Alien: Earth
Da et mystisk rumfartøj styrter ned på Jorden, gør en ung kvinde og en flok taktiske soldater en skæbnesvanger opdagelse, der sætter dem ansigt til ansigt med planetens største trussel i sci-fi-gyserserien "Alien: Earth." Mens medlemmer af redningsbesætningen leder efter overlevende mellem vragdelene, møder de nogle mystiske, destruktive livsformer, der er mere skrækindjagende, end de nogensinde kunne have forestillet sig. Efter denne nye trussel er sluppet løs, må eftersøgningsholdet kæmpe for deres overlevelse, og det, de vælger at gøre med denne opdagelse, kan ændre planeten Jorden, som de kender den.