Når han ikke passer dyrene i Sea Life Park på Hawaii, knuser dyrlægen Henry Roth (Adam Sandler) hjerter blandt de turister, der søger en ferieromance. Men da hans skonnert har et uheld, ender han på Hukilau Café, hvor han ser den smukke unge Lucy Whitmore (Drew Barrymore). Han vender tilbage næste morgen, hvor de falder i snak om vafler og havpattedyr. Han ignorerer sin egen regel om ikke at date de lokale piger, og de aftaler at mødes næste morgen til morgenmad. Men da han ankommer og refererer til deres forrige samtale, tror hun, at han er skør. Lucy aner ikke, hvem han er. Det går op for Henry, at hvis han vil opnå hendes kærlighed, er han nødt til at begynde forfra hver eneste dag resten af livet.