Will Trent
Agent Will Trent fra Georgia Bureau of Investigation (GBI) blev forladt ved fødslen og havde en barsk opvækst i Atlantas overbebyrdede plejefamiliesystem. Men nu er Will Trent fast besluttet på at bruge sit unikke perspektiv til at sikre, at ingen bliver forladt, som han blev, og han har den højeste opklaringsprocent i GBI.