The Rookie
Det er ikke let at starte forfra, især for provinsfyren John Nolan, som efter en livsændrende hændelse forfølger sin drøm om at blive politibetjent i LAPD. Som styrkens ældste rekrut bliver han mødt med skepsis fra nogle af de overordnede, der ser ham som en omvandrende midtvejskrise. Hvis han ikke kan holde trit med de unge betjente og de kriminelle, sætter han liv på spil, også sit eget. Men hvis han kan bruge sin livserfaring, beslutsomhed og sans for humor til sin fordel, kan han måske få succes i dette nye kapitel af sit liv.
John og hans hold byder to nye rekrutter velkommen og fortsætter jagten efter to fanger på flugt.
Holdet arbejder frivilligt, mens de jagter en selvtægtsmand. Tim og Lucy opdager en hemmelighed.
John leder efter Jason Wyler, Tim og Lucy bytter rekrutter, og et venligt ansigt dukker op.
Wesley vender tilbage til distriktsadvokaten, mens Bailey og John skændes. Seth gør Lucy mistænksom.
Holdet leder efter seriemorderen bag angrebet på Nyla. Seth og Lucy forhold knirker.
Valentinsdag betyder uromantisk arbejde for Tim og Lucy. Til en galla spidser tingene til.
John giver Celina sidste prøve på den sidste dag som rekrut. Bailey får en ven. Lucy stoler på Seth.
En ildebrand bryder ud og skaber kaos, og Nyla mistænker Liam Glasser. Seth laver en farlig fejl.
Holdet leder efter en mistænkt efter en dødbringende række af begivenheder berører en af deres egne.
John, Lucy og Angela efterforsker knivstikkerier, mens holdet kæmper med et vildt dyr på stationen.