Nine Puzzles
Ti år efter Ena finder sin onkel myrdet, må hun og efterforskeren Hansaem arbejde sammen for at stoppe en række lignende mord – forbundet af sære puslespilsbrikker.
Efter Yoon Ena finder sin onkel myrdet, bliver hun profileringsekspert for at afdække sandheden om, hvad der skete den aften. Et årti senere mistænker efterforskeren Hansaem stadig Ena for mordet, og da der bliver begået en række mord, som hver især er forbundet til en puslespilsbrik, følger Hansaem sit instinkt for at opspore morderen.
Efterforskeren Hansaem nærer mistanke til Ena, da hun intet kan huske om mordet på sin onkel.
En puslespilsbrik ankommer, samme dag som et mord begås. Hansaem mener ikke, at det er tilfældigt.
Hansaem gør en chokerende opdagelse og bliver i tvivl om, hvem han kan stole på.