Legetid med Hvalpevennerne
Hvad laver Bingo og Rolly, når de ikke er på mission? De leger selvfølgelig! Deltag, når hvalpene, Hissy og deres legekammerater leger og har det sjovt! Kom og leg sammen hvalpevennerne!
Hvad kan Bingo og Rolly lide at lave, når de ikke er på mission? De leger selvfølgelig! Deltag, når Bingo, Rolly, Hissy og deres legekammerater leger og har det sjovt! Grin og leg sammen hvalpene og alle deres venner!