Maria And Her Shadow
Efter en hjerneblødning i bokseringen kommer Maria sig på mirakuløs vis. Men den virkelige kamp begynder, da hun forsøger at vende tilbage til bokseringen. Hun møder modstand fra Det svenske bokseforbund, sin bekymrede mor og mange uforklarlige forhindringer i en kamp for retten til at kæmpe som verdens bedste kvindelige bokser.