No Mas
Midt i boksningens guldalder - 1980'erne - stod to boksere, der skabte sig en fascinerende rivalisering. Deres kampe inden for et spænd på lidt over fem måneder i 1980 havde alt, hvad en øjeblikkelig klassiker skulle bruge.
Midt i boksningens guldalder - 1980'erne - stod to boksere, der skabte sig en fascinerende rivalisering. Deres kampe inden for et spænd på lidt over fem måneder i 1980 havde alt, hvad en øjeblikkelig klassiker skulle bruge. Sugar Ray Leonard, en amerikansk helt, der var blevet et kendt navn efter en guldmedalje-vindende præstation ved sommer-OL i 1976, som førte til talrige sponsorater, mod Latino-mesteren, Roberto Duran, den hårdeste - nogle sagde ondeste - bokser nogensinde. Det var ikke kun dramaet og den intense action i disse kampe, der skabte spænding, men også de ord, der blev sagt under deres andetopgør, som har skabt en følelse af mystik, forundring og intriger, der varer ved den dag i dag.