The Book of Manning
En fortælling om en far og hans sønner og familien Manning, der måske er en af de største familier i amerikansk fodbold. Faderen Archie var en stjerne-quarterback på University of Mississippi og senere for New Orleans Saints, efterfulgt af den ældste søn Cooper, og derefter sønnerne Peyton og Eli, der også begge var quarterbacks. Filmen er fortalt af skuespilleren John Goodman med interviews af Archie, Olivia, Cooper, Peyton og Eli Manning sammen med andre familiemedlemmer, venner og forhenværende holdkammerater.