There's No Place Like Home
Den 10. december 2010 bortauktionerede Sotheby, hvad der kunne betragtes som det vigtigste historiske dokument i sportshistorien - James Naismiths oprindelige basketballregler.
Den 10. december 2010 bortauktionerede Sotheby, hvad der kunne betragtes som det vigtigste historiske dokument i sportshistorien - James Naismiths oprindelige basketballregler. "There's No Place Like Home" er historien om en mands fanatiske kamp for at vinde denne skelsættende amerikanske artefakt på auktion og bringe reglerne "hjem" til Lawrence, Kansas, hvor Naismith trænede og underviste i over 40 år.