Violettas nye liv
Violetta vender hjem fra en verdensomspændende tur til uventede nyheder. Hun står ved en skillevej i livet, og takker ja til en invitation om at rejse halvvejs rundt om Jorden for at finde svar på sine spørgsmål. Rejsen til en smuk italiensk kystby bliver en selvopdagelsesrejse, som vækker en kunstnerisk og musikalsk gnist i Violetta... og forvandler hende til en voksen kvinde: musikeren Tini.