The Kardashians
Familien, du kender og elsker, er tilbage med en helt ny serie, der giver fuld adgang til deres liv. Kris, Kourtney, Kim, Khloé, Kendall og Kylie inviterer kameraerne tilbage for at afsløre sandheden bag overskrifterne.