Only Murders in the Building Official Podcast
En morsom og afslørende video- og lydpodcast med Michael Cyril Creighton (Howard) som vært, der tager fans med bag kulisserne på sæson fem af Only Murders in the Building, hvor hvert afsnit gennemgås med skuespillere og crew gennem hidtil ukendte historier, skjulte detaljer og sjove øjeblikke fra optagelserne, der hylder mysteriet, komikken og charmen ved Arconia.
Beanie Feldstein er tilbage hos Michael Cyril Creighton for at dele sine yndlingsminder.
I den eksplosive sæsonfinale taler Michael Cyril Creighton med både skuespillerne og morderen.