If it's Tuesday, it's Murder
En gruppe spanske turister, et faldefærdigt hotel og en håndfuld mørke hemmeligheder støder sammen på en ugelang rejse til Lissabon. Turen tager hurtigt en mørk drejning, da en af turisterne findes død på sit værelse morgenen efter ankomst, og fire af de andre rejsende, der er fans af mysterier og detektivhistorier, begynder at efterforske, om nogen i gruppen kan være morderen.
En broget gruppe spanske turister på en grupperejse, et faldefærdigt hotel med en storslået historie og en håndfuld mørke hemmeligheder støder sammen på en ugelang rejse til Lissabon. Da en af turisterne findes død dagen efter ankomst, går fire af de andre i gang med at efterforske, hvem morderen kan være, og om det kan være nogen fra gruppen. Dette hold af dedikerede krimi- og mysteriefans vil stå over for politiet, en række mistænkte, truslen om at blive sendt hjem og deres egne skjulte sandheder som dagene går, til de må forlade Lissabon.