Bambi
Bambi drager ud med sine venner Stampe og Blomst for at udforske skovens vidundere... og for at fuldbyrde sin skæbne som skovens prins.
Denne evige klassiker har med sin imponerende animation været elsket i generationer. Bambis liv forandres, når han med sine gode venner Stampe og Blomst udforsker skovens vidundere og udfordringer... og fuldbyrder sin skæbne som skovens prins. Fuld af ømhed og humor, forbliver Bambi en familie-favorit.