Earthy Encounters
Et familie-action-eventyr i gammeldags sci-fi-fantasy-stil. En 16-årig dreng tror, han kan redde sin uhelbredeligt syge bror med en ældgammel, sansende plante, som han finder i det havecenter, han arbejder i.