Skyrunners
Da teenagebrødrene Tyler og Nick Burns overtager en lille UFO, der styrter ned nær deres hjem, opdager de et uhyggeligt rumvæsenkomplot. Verdner kolliderer, da brødrene må redde hinanden... Og Jorden.
Teenagebrødrene Tyler og Nick Burns tager deres livs ridt, da finder en styrtet UFO nær deres hjemby. Tyler og Nick tager det lille fartøj, og snart opdager de, at ikke kun er skibet i live, men Tyler udvikler overjordiske evner. Da brødrene opdager et rumvæsenkomplot, tages Tyler til fange. Med UFO'ens hjælp må Nick vove sig ind i rumvæsnernes base for at redde sin bror... og Jorden.