9-1-1: Nashville
Den nyeste serie i franchisen, 9-1-1: Nashville, er en actionfyldt dramaserie om heltemodige redningsfolk og deres familiers kamp om magt og glamour, og den udspiller sig i en af USA's mest mangfoldige og dynamiske byer.