9-1-1: Lone Star
En brandmand fra New York flytter til Austin med sin søn, hvor han prøver at finde balancen mellem at redde de mest sårbare og løse sine egne problemer.
Station 126 rykker ud for at redde en mand, der er blevet knust under en salgsautomat.
Owen får tilbudt en mulighed, der kan ændre hans liv. Tommy påbegynder behandling.