LEGO Disney Prinsesser: Skurkene forenes
Ariel, Vaiana, Tiana, Rapunzel og Snehvide har forhindret Gaston i at få held med sin onde plan om at overtage alle deres kongeriger. Derfor hidkalder han Ursula, Jafar og Den onde dronning, så de kan hjælpe ham med at besejre prinsesserne én gang for alle. Men prinsesserne finder ud af hvad Gaston er ude på, og får tilkaldt forstærkninger med hjælp fra Det magiske spejl: Tornerose, Belle og Askepot! Sammen kan prinsesserne nu stille et hold til en afgørende kamp mellem det gode og det onde.