Cleopatra's Final Secret
Kathleen Martinez' 20 år lange jagt på Kleopatras grav fører hende og et hold ud til kysten for at udforske et mystisk sunket sted.
Advokaten, der blev arkæolog, Kathleen Martinez har brugt 20 år på at lede efter Kleopatras forsvundne grav. Hendes udgravninger fører nu i en uventet ny retning, et nedsunket sted flere kilometer ud for Middelhavets kyst. Hun har hyret Titanic-opdageren Bob Ballard, den egyptiske flåde og et team af arkæologer og dykkere til at hjælpe hende med at udforske dette mystiske sted.